F.A.Q.

F.A.Q

Ofte stillede spørgsmål

Annullering af ordre

Vi kan til enhver tid hjælpe dig med at slette en ordre hvis du har fortrudt. Dog kan vi ikke annullerer en ordre efter den er pakket og afhentet af dit valgte fragt firma.

Ønsker du at slå flere ordre sammen i én, skal du kontakte os hurtigst efter ordreafgivelse, da vi bestræber os på altid at pakke og sende dine varer afsted hurtigst muligt. Kontakt os på mail hello@solemarket.dk eller på telefon +45 26 35 70 07 (hverdage mellem 10-17.30)

Hvad koster levering?

Hos Solemarket kan du vælge mellem flere forskellige leveringsmetoder når du gennemføre en bestilling.

Vi sender fragtfrit til alle danske adresser ved køb for over 500kr.

Post Nord leverer direkte til døren, til en Nærboks eller Pakkeshop efter eget valg for 49 kr. .

GLS leverer til pakkeshops eller til erhvervsadresser for 39 kr.

Vi leverer gratis til alle adresser i postnummeret 3250. Og du kan til enhver tid vælge afhentning i butikken på Vesterbrogade 14, 3250 Gilleleje.

Leveringstid

Vi har en leveringstid på 1-3 dage i Danmark.

Der kan forekomme forlænget leveringstid i forbindelse med kampagner eller højtider.

Efter afgivelse af ordre vil du automatisk modtage en kvittering på mail med et Track & Trace nummer på din forsendelse.

Der mangler en vare i min pakke

Vi bestræber os altid på at gøre vores absolut bedste når vi pakker dine varer. Desværre kan der indimellem ske en menneskelig fejl. Oplever du derfor at der mangler en vare i din pakke, bedes du kontakte os på hello@solemarket.dk eller per. telefon (+45) 26 35 70 07 (hverdage mellem 10-17.30)

Oplys altid dit fulde navn og dit ordrenummer ved alle henvendesler.

Vi vil efterfølgende på bedste vis fremsende den manglende vare eller refunderer dig for manglende.

Jeg har modtaget en forkert vare

Hos Solemarket bestræber vi os altid på at yde vores absolut bedste. Dog er vi kun mennesker og der kan en sjælden gang imellem ske en fejl. Får du derfor leveret en forkert vare i din pakke bedes du venligst kontakte os på mail hello@solemarket.dk eller på telefon (+45) 26 35 70 07 (hverdage mellem 10-17.30).

Når du kontakter kundeservice skal du oplyse ordrenummeret, og vedhæfte billede af varen så vidt det er muligt. Har du modtaget noget forkert i forhold til din ordre, så betaler Solemarket for returportoen. Kundeservice vil sende et forudbetalt label, som skal bruges til returforsendelsen.

Kan jeg returnere et onlinekøb i jeres forretning

Vi håber, at du bliver rigtig glad for dine varer. Ønsker du alligevel, at returnere en vare har vi pga. COVID-19 situationen forlænget vores bytte- og returret med 30 dage fra den dag vores forretninger igen åbner.

Du kan altid bytte og returnere din vare i vores fysiske forretninge eller sende den retur med posten indenfor 30 dage efter at du har modtaget varen. Husk at medbringe bon på købet. Det må antages ved returnering, at varen skal kunne sælges igen på ny. Dette indebærer at varen returneres i original emballage samt fortsat har alle prismærker siddende på. 

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varernes værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varernes art, egenskaber og den måde, de fungerer på.

Reklamation

Når du handler som forbruger har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte os her.

Når du kontakter kundeservice skal følgende være opfyldt for, at vi kan behandle reklamationen:

  • Du skal gøre os opmærksomme på fejlen/manglen i rimelig tid efter konstatering af fejlen.
  • Reklamation skal være os i hænde senest 24 måneder efter købet.
  • Du skal oplyse ordrenummeret.
  • Fejlen skal være tydeligt beskrevet og der skal vedhæftes billeder.
  • Varen skal være behandlet forsvarligt og korrekt vedligeholdt.

Fortrydelse af online køb – hvordan returnere jeg min vare?

Har du fortrudt dit køb eller lever varen ikke op til dine forventninger kan du til enhver tid vælge at returnere dit køb.

Du skal sende varen retur til os i forsvarlig emballage, genbrug gerne den emballage varen blev leveret i. Udfyld og vedlæg den returseddel som fulgte med i din pakke. Så kan vi nemt og hurtigt behandle din retur så snart den ankommer hos os.

Send pakken til:

Solemarket ApS – Vesterbrogade 14 – 3250 Gilleleje

Du er selv ansvarlig for returneringen og omkostningerne forbundet hermed. Du kan vælge at købe et returlabel gennem os (det kræver en A4 printer) – dette kan du købe her. Gem altid din kvittering for indlevering af din pakke indtil den er registreret og behandlet hos os. Du hæfter for forsvarlig og sikker forsendelse!

Så snart vi modtager din pakke vil den blive behandlet og du vil modtage information på e-mail vedr. refunderingen af dit køb.